LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

pátek, dubna 15, 2011

Oficiální zahájení blogu

Zdravím Vás :),

blog jsme vytvořili již před několika dny, ale právě dnes nastal ten čas, kdy jsem se rozhodla začít BLOGOVAT!

Tento blog bude nejspíš sloužit k více účelům, a jedním z nich bude také HUBNUTÍ! Snažit se zhubnout je moje stálá snaha.. pořád a pořád dokola... ale teď jsem to dlouhou dobu neřešila.. před pár dny jsem se však rozhodla začít znovu hubnout. BUDE PŘECI LÉTO :-)

Výška: 157cm
Váha: 57kg
% tuku v těle: 28,3
% vody v těle: 49,2
% svalstva v těle: 35,4


Můj dnešní jídelníček:

Snídaně: nic (zaspali jsme)
Svačina: pletýnka Organic (do 10cm) + 1 plátek sýru Leerdammer (45%) + kousek červené papriky
Oběd: pletýnka Organic + 1 plátek sýru Leerdammer
Svačina: ledový salát + salátová zálivka (salátové koření, olivový olej, balsamico ocet, voda)
Večeře: jogurt Dobrá cena - vanilková + pletýnka Organic

Prohřešky: Mini Milk Choc Fingers, Maom Kracher

Tablety: Chróm forte, Karnitin, Antikoncepce, Zodac

Pití: 1,5l Aqua aqualinea neperlivá

Pohyb: 15 minut rotační disk, cviky na míči na záda (trpím hyperlordózou), krátká chůze, úklid bytu

Budu ráda za Vaše názory.. Jak to vidíte Vy? Jak se nejlépe hubne Vám? Přeji Vám krásný zbytek dne :-)


Dáda

Žádné komentáře:

Okomentovat