LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

pondělí, května 09, 2011

Unavená, líná, příjemně naladěná...

Ahoj holky :-),

dnes bych měla zařídit tolik věcí, ale vůbec se mi nikam nechce, ležím si tady v postýlce a čtu Vaše blogy a je mi fajn!:)

Dnešní jídelníček:
Snídaně: 2 malé plátky chleba se sýrovou pomazánkou, okurka, 0,3l pomerančový džus ředěný vodou
Svačina: Plátek chleba se sýrovou pomazánkou, 0,5l fenyklový čaj
Oběd: Instantní nudle s fit mixem (ledový salát, eskarola, radicchio, frizee, mrkev) se lžičkou provensálského dresingu a kořením na ryby
Svačina: Vanilkový Termix
Večeře: Fit mix s pikantním dresingem, 3 křehké plátky sýrové s bylinkovou pomazánkou, 0,4l Diet American Ginger Ale

Pití: 1l vody s citrónem, 0,5l Fit Tea, 0,75l vody

Pohyb: úklid bytu, 100x sedy-lehy, zvedání rukou a nohou napříč 50x na každou (nový tip na lordózou od toho Lukiho kamaráda viz. článek - je to při poloze kočky a mělo by mi to vytvořit i zádové svaly :))), chůze městem

Péče: Oriflame mléko Mango+Yoghurt, Make-up Essence Clear+Matt (mi koupila maminka:)), S. Gel Fa Gelée Royale Moon Orchid, Čistící gel Oriflame, Šampón Swiss O.PAR Silver (jsem si koupila na zesvětlení vlásků), Maska na vlasy Wonder, Maska na obličej Avon Clearskin, Krém na nohy Avon FW zelený čaj a máta

Doma u rodiny bylo skvěle, jak taky jinak! :-) Byla jsem u svých prarodičů, vysloužila si "vejslužku" :), u svých sestřenek a skoroneteří, které chtěly odjet se mnou zpátky do Prahy :) (slíbila jsem jim, že letní prázdniny to jistí:)), konečně mám udělanou pedikúru a krásný lak na nehtech nohou (tmavě červený!!), byla jsem u své doktorky, která mi řekla, že musím zhubnout min. 3 kg (nadváha???), v bance se domluvit na dalším konaní s mým účtem a vyzvednout si "ten zelený list" na občanský průkaz.. Byla jsem na procházce po zcela novém náměstí..wau, je tam krásná fontána :-)! Mám krásně zesvětlené vlásky, tedy alespoň podle mně :D Brzy Vám sem hodím nějaké fotky :))) Navštívila jsem svého jediného pravého bratránka (a jeho manželku a dva krásné syny!) se kterým jsem vedla zajímavý hovor a který se poté rozhodl, že pojede s námi domů (k mojí mamce) a popíjeli jsme ještě se strýcem, který se po pár panácích proměnil v čerta :-D! Všechno bylo fajn, zase jsem po dlouhé době řídila auto :) a když má maminka byla dopoledne ve škole, zahrála jsem si na dvě hodiny The Sims 3!! :D :))))
Po návratu do Prahy jsme náklad, co jsem si přivezla, odstěhovali s mým přítelem domů a jeli do Žlutých lázní za jeho dlouholetým kamarádem z Ostravy, bylo nádherně, lidé se opalovali v plavkách a kachny s kačerama chodili okolo nás..my si udělali velký piknik, viděli soutěž na něčem, co vypadlo jako skateboardy (jen to bylo trošku větší) a taky módní přehlídku, která byla hodně sexy!
V neděli jsme spali dlouho a potom zajeli na nákup, zvrhlo se to v naprosto skvělé šílenství.. mám novou bundu a úplně úžasnou kabelku!!!:-)))) a přítel zase hodinky, sluneční brýle, bundu a tašku přes jedno rameno a taky jsem koupili naší Kočce naprosto zvláštní dům..je to spíše taková hrací stavba, ale dá se v ní i ležet..zatím ji to teda moc nenadchlo, snad si to časem oblíbí :-)))

Nakonec jsem dnes do města šla pár věcí zařídit, poté zkoukla Vampire Diaries a jako what the fuck??? Jdu se radši učit politologii, jinak bych se musela rozčílit... Jo a  shlédla jsem thiller k filmu Voda pro slony..co Vy na to? Mně to celkem zaujalo :-)

Krásný den s lehkým žaludkem!
Xoxo D.

3 komentáře:

  1. měřím 168 cm, to jsem tam nenapsala, díky za připomínku, připíšu tam i výšku, ať ostatní ví :)
    ok tak se na někdy domluvíme, ozvu se ti až vymyslím, kdy by to bylo nej, ale určitě tento týden už ti ty věci konečně dám :) jsem strašná, že to tak trvalo, viď?
    jídelníček máš dneska zatím super, tak se drž a odolávej marshmallow a podobným :) jen k pečivu bych ti ráda řekla, že z toho se tloustne jako prase (vím to z vlastní zkušenosti) a tak je ideální si dát za den jeden kousek, max. dva, ale určitě to nepřehánět. a lepší je celozrnné, s celmi semínky, protože obsahuje více vlákniny a takže tě i zasytí více než pečivo bez semínek. já si pamatuju kdy jsem na střední jednu dobu chodila o přestávkách na svačinu do pekárny a kupovala si mimo jiné takové ty věci od Fornetti z listového těsta anebo studenou pizzu atd a tloustla jsem po tom neuvěřitelně. musela jsem to zastavit.
    a jaký je fenyklový čaj? nikdy jsem ho neměla :)
    teda, byla jsi na pedikůře? takový luxus, ty si žiješ :) taky bych potřebovala trochu zregenerovat nožky, moc se o ně nestarám, takže by se mi to na léto hodilo.
    pokud ti doktorka řekla, že bys měla trošku zhubnout, tak to musí být dobrá motivace, pokud to je třeba i po zdravotní stránce, o důvod více, proč do toho jít :)

    OdpovědětVymazat
  2. ode mě: "chybí jim tam kopec másla, těm bramborám, bohužel. A tatarka !!! (ježiš tatarka <333333333333333) já to taky nechápu, ale bylo hodně lidí. Na podzim půjdu na očkování proti chřipce, mamka na to chodí a není nikdy nemocná, třeba na tom něco bude :) Coldrex hot drink mi nechutná vůbec, to musím fakt z donucení a taky je to příšerně drahý :( Jo, už jsem si dala definitvně 53kg přesně jako dřív – ale máš pravdu, sice jsem byla oproti tomu co jsem teď hubená, ale ne úplně. Ty špeky na bocích byly, zadek taky nebyl malej. Jsem taky drobná a myslím si, že bych i při 48kg vypadala jako člověk, ale nechci přehánět, ale vidělo by se třeba časem, hlavně bych se chtěla vysekat trošku, abych byla pak pevná… ale nejdřív ze všeho musím ovládnout přejídání… prsa mám taky jak ty! :)"

    jinak, vodu s citronem piju taky, je to nejlepší asi, co můžeme pít :)

    OdpovědětVymazat
  3. Promin, nestiham odepisovat :) JSEM strasne rada, ze sis to u rodicu a doma celkove uzila, muselo to byt super suproouci :)
    Tobe doktorka rekla, ze mas zhubnout? Vtip? S 56 kg???

    Jestli DAMON umre, prestavam koukat -_-

    Jo a na ty projimadla se me prosim te neptej :( Jsou to sracky a neprijemny to je.

    OdpovědětVymazat