LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

neděle, května 29, 2011

Užíváme si teplíčko :)
Hubnutí mi nejde!
Zkusila bych TUHLE dietku, co na ní říkáte?
Práce stále žádná!
Chodím na pohovory.
Byla jsem na brigádě v HM :)
Zítra jdeme na prohlídku nového bytu, že by stěhování? :)
Ve středu za mnou na návštěvu nejspíš přijede mamka s kamarádkou.. :)
Sotva mám dobarvené vlásky, už mi zase odrostou..za 14 dní mne čeká kadeřnice :D
Mám nové ČERVENÉ botičky :) Red summer!
Pretty Little Liars je opravdu celkem strašidelný seriál..
Musím se pustit do úklidu, v mojí šatní skříni se nedá nic najít!! :D
Mám nový mobil LG Optimus One, tzn. budu hodně fotit :P
Chci zase hrát Sims :-)
Mám hroznou alergii, nos + oči, co se to děje??
Začínám mít averzi na svou pražskou sestřenku!
Musím vrátit knihy do knihovny a nestíhám číst...
Naše Kočka chytila mouchu a hned ji sežrala, museli jsme ji hodně chválit! :D
Miluji děti, každému kdo je má závidím.. chci být do 2 let v očekávání!
Těším se na letní hudební festivaly - Belgie, Slovensko ... ?
V červenci pojedeme navštívit přítelovu mamku, nevlastního tátu a brášku..nikdy jsem tam nebyla. Těším se!
Už chci makat! Makat a zařídit si důchodové pojištění a větší sociální, abych měla lepší mateřskou!

...tok mých myšlenek...

Mám Vás ráda, XOXO
Dáda

P. S. A jak se máte Vy? Co byste chtěli, přáli si a jak prožijete léto???

5 komentářů:

  1. Bych tu dietu proložila o další 2 minijídla mezi těma jídlama určitě.

    Fotka super XDDD

    Taky furt žádná práce, nic, nic nic...

    OdpovědětVymazat
  2. já nevím já už s dietama mám negativní zkušenosti nic nepomohlo max. krátkodobě a vypadáš báječně já ani nevím co mám v plánu přes léto já nerada plánuji ráda se nechávám překvapit mám dva sny dvě místa které chci letos navštívit tak to je tak maximum a zbytek se uvidí
    Pas mi dělají ty šaty pěkný protože mám pásek to je ten fígl já mám totiž jinak rovný tak musím maskovat :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Juj na planujem nedrzat diety:) ale vela sa bicyklovat korculovat plavat a mat dobru naladu:)

    OdpovědětVymazat
  4. Nat: Jaktože mi nejde zobrazit Tvůj blog?? :( Je tam nějaká stránkách o mp3jkách...????!!! Jinak díky za radu, ještě to musím nějak domyslet s tou dietkou, uvidíme.. a jsem ráda, že se Ti líbí foto :D

    Cookie: Neboj mám v plánu více sportovat :) jen čekám na stěhování, jelikož tam bude kousek bazén :P

    Dáda

    OdpovědětVymazat
  5. Takovej tok myšlenek, páni!
    Koukala jsem na dietu, vypadá fakt skvěle! Přemýšlím ...

    OdpovědětVymazat