LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

pátek, června 17, 2011

Apology and new info! :-)

Zdravím Vás :-),

nejprve bych se Vám chtěla omluvit za dlouhou dobu nepřispívání a teď přijde vysvětlení... Ten byt do kterého jsme se přestěhovali s sebou nesl problémy, takže se o tomto víkendu stěhujeme zas jinam, snad už tam vydržíme déle -> směr Letná :) Stavte se!
Dalším důvodem je to, že jsem chodila na spoustu a spoustu pohovorů a nakonec se z toho vyklubalo něco úplně jiného - od pondělí oficiálně nastupuji do ČESKÉ SPOŘITELNY jako RECEPČNÍ :)))) Začínám hned 12tkou a večer tam budu sama, tak jsem na to moc zvědavá a těším se!

Je konec mým měsíčním prázdninám a s novým bytem přichází také nový život a práce! Joooooo! :-)

Budu se snažit přispívat jak to půjde a dám se znovu do hubnutí. Brzy Vás budu informovat!

Mějte krásný víkend, xoxo D.

9 komentářů:

  1. děkuju :)
    teda, další stěhování a dokonce práce? wow! nedokážu si představit, až já jednou budu mít nějakou stálou práci kam budu muset chodit den co den .. :/ ale když ty to tak chceš, pak ti to přeju :) ať se ti tam líbí!

    OdpovědětVymazat
  2. super, grataluju, boží fakt! at tě to baví a vydrží! a piš nám pořád :(((

    OdpovědětVymazat
  3. jo, chodim sama pesky z akcí, cestu si nepamatuju nebo u nekoho prespim :) nekdy prijdu az druhej den domu dopoledne XDDDDDDDDDDD pak bliju 2 dny. pas nemam, jak beham, tak to takle krasne hubne :))))))

    OdpovědětVymazat
  4. tak se konečně vracím v první řadě ti chci poděkovat za moc pěkné komentáře na FB jsi zlatíčko fakt. Tu práci ti docela závidím, tohle by mě bavilo. A ten byt no mazec, mě stačilo se v jednom roce stěhovat 4 krát a teda masakr

    OdpovědětVymazat
  5. tak snad budeš mít net hned :) bez netu hrůza :) je dobrý, že by se daly pravidelně psát každej večer třeba po práci posty, se hrozně těšim, tvůj blog mi přijde jako nejlepší na jídelníčky i životní stories pořád <33 běhání je boží, ale musím teď kvůli práci chodit v 6.00 a je to krutý :) ještě maličko kg a pak už nemusím. nebo možná fakt na těch 53 a pak posilovat, nevím, uvidím. ono to pod tím trikem taky není tak košér jak to vypadá ještě :)

    OdpovědětVymazat
  6. Výborně, samé dobré zprávy tady na nás chrlíš :) Mě by zajímalo, jaké stěhování je bez komplikací :) ... a ta praáce je super, napiš jaký to tam je!

    OdpovědětVymazat
  7. rybičky jsou skvělý....nakrmila jsem ti je. kde je to ke stažení?

    OdpovědětVymazat
  8. Jé, to jsi hodná, že jsi reagovala :) díky za link! já měřím asi 168.nevím přesně, protože jsem se nějak smrskla po porodu a těhotenství. mívala jsem 169

    OdpovědětVymazat
  9. Lucy, díky, brzy budu informovat!!
    D.

    OdpovědětVymazat