LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

úterý, června 21, 2011

Ne!

Ahoj holky,

tak ta práce opravdu není pro mně, tak jsem se těšila a asi ji budu muset opustit. Dělá se příliš, nevidíme se s přítelem a peněz je za to hodně hodně málo :( Každý si řekne Česká spořitelna, ale pravda je taková, že to je plat menší než má uklízečka.. Navíc mám problémy se zády a nemohu být v práci 14 ani 12 hodin, v noci jsem se probouzela bolestí... Je to prostě vše dohromady a tak jsem dnes odpoledne, po konzultaci s přítelem, s mamkou a kamarádkou volala panu šéfovi a zítra jdu ještě normálně na svou směnu a on tam přijde a domluvíme se co dál.. No upřímně to moc nevidím....
Ano, budu hledat dál! Nějak si začínám uvědomovat, že vlastně přesně nevím, co chci dělat, jelikož to, co jsem si myslela, že je to pravé pro mně - není....
Jsem na tom psychicky nějak špatně, nevím jestli z té práce či z toho, že jsme se vůbec neviděli s přítelem a nebo proto, že se mi stýská po mamce.. Uvědomila jsem si, že se tu nemám komu vybrečet kromě přítele... Moc mi chybí moje maminka! Asi jsem ještě malá holka, co si chtěla hrát na dospělou.. Jsem teď hrozně citlivá a pořád se mi chce jen brečet, nevím, co se to se mnou děje...

Jídelníček:
Snídaně: Voda
Svačina: Šťava s vodou, větrový bonbón
Oběd: Cheesburger, malý pomerančový džus
Svačina: Nic
Večeře: Rohlík

Pohyb:
Trošku více chůze než-li včera, jelikož když jsem odpoledne přišla z práce, tak asi za hodinku dorazil přítel z práce. Já se dojetím zase rozbrečela, ale musel zas hned jít, přišel si jen pro nabíječku a tak jsem šla s ním až k práci a potom sama ještě něco zařídit do Palladia.. Měla jsem nesmírně velkou radost, že můžu být aspoň těch pár minut s ním! Nedokážete si představit, jak ho potřebuji ke svému životu! Nemůžu bez něj prostě žít!

Péče:
Make-up Oriflame, Pudr Avon, Řasenka Oriflame
Jistě jste si všimli, že tu nepíši vše, ale já si to nepamatuji, tak na co si vzpomenu sem vždy napíšu a nebo to, co mi přišlo nejzajímavější nebo tak nějak... Někdy to sem i dám celé, prostě jak to půjde.


Mám Vás ráda!

3 komentáře:

  1. to mě mrzí, že to takhle nevyšlo. já osobně bych pracovat nešla ani omylem. podle mě je nejlepší studovat, dokud to jde a případně si k tomu najít brigádu, aby ses aspoň trochu uživila. nezkoušela jsi žádnou školu?
    já se dostala na chorvatštinu a asi to půjdu studovat, ačkoliv to není zcela dle mého gusta. ale bude to něco nového. Brno je krásné město, které chci poznat, chci poznat nové lidi, režim vysoké školy- jestli to vůbec budu zvládat a uvidíme, co pak .. taky jsem se po neúspěchu u jiných přijímaček-hlavně na psychologii setkala s pocitem, že nevím, co se sebou. co se životem. na co se mám zaměřit, co budu vůbec dělat, když psychologie nevyšla .. měla jsem to tak dokonale naplánované, vysněné, ale je to pryč. a tak musím vymyslet jiný plán. ale vím, že nic mě neláká jako psychologie. snad jen jazyky, ale že bych se měla 5 let zabývat chorvatštinou a ch.kulturou, historií a literaturou ... a co pak?
    snad to bude u tebe brzy dobré, něco vymyslíš :) držím palce!

    OdpovědětVymazat
  2. Tady v kraji se musí vzít vše, co je zrovna volný. I uklízečka za 5000 Kč měsíčně. Já teďka třeba dělám kampaň pro OZP reklamní a zrovna tyhle dva dny bylo venku 10 stupňů a pršelo a já musím být venku. mám rýmu a všechno. Jsem si říkala, jak bude léto a teplo a že to bude docela dobrý bejt venku, ale to léto tady... no snad bude líp. Tady se vybírat stejně nedá, bohužel. Tak snad najdeš něco normálního na 8 - 10 hodin třeba v teple, v sedě, v kanceláři :)

    OdpovědětVymazat
  3. moje první práce taky stály za starou bačkoru i tahle co mám teď, jenže se s tím nějak smiřuji, v jedné práci jsem odešla taky proto že jsme s manželem ale vůbec neviděli a vůbec jsme nedělali nic protože jsem třeba byla 6 dní v práci 12 cky a 7 den prospala. Chce to hledat, prostě to že něco nevyjde na poprvé neznamená že se nebude dařit dál.S mamkou to taky časem trochu přejde přeci jenom jsi nedávno vyletěla z hnízda a prostě se ti stýská to je běžné. Jo Daši tomu se říká postupné osamost%ňování ale hlavu vzhuru jednou jsme dole jednou nahoře a teď bude zas líp

    OdpovědětVymazat