LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

pondělí, června 20, 2011

...

Ahoj miláčkové,

k životu potřebujeme lásku! Já ji dnes moc nedostala a proto nemám sílu, jsem smutná a také v mírné depresi.. Ano, práce mně nebavila tolik, jak jsem si myslela, ale doufám, že je to jen tím, že to byl první den a rovnou 12tka. No, upřímně, né, že mně jen nebavila, já z ní byla úplně v hajzlu.. Nevím proč mám tak přecitlivělou povahu, jsem moc citlivá a nevím co s tím. Když jsem vyběhla z firmy a běžela na metro, hned jsem se rozplakala.... Ale já to zvládnu holky! Zítra mám od 6ti ráno! Musím jít spát!

Jídelníček:
Snídaně: Voda
Svačina: Šťáva s vodou
Oběd: Cheeseburger + 1/2 malý čokoládový shake (druhou půlku mám pro přítele v lednici, už jsem nemohla a opravdu mi bylo na zvracení(??))
Svačina: Nic
Večeře: Nic
Nemohla jsem ani skoro jíst, měla jsem úplně stáhnutý žaludek z toho všeho a mám pořád...

Pohyb:
Žádný, jen chůze, ale i ta v malé míře

Péče: Kondicionér na vlasy z Tesca za 16,-!! Je fakt nejlepší! Máme ten růžový!!

Xoxo D :-*

P. S. Tento týden mám dostat MS, tak možná proto ta citlivost.

Žádné komentáře:

Okomentovat