LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

středa, června 29, 2011

Vše za poslední dobu

Ahoj děvčátka má zlatá :),

mockrát Vám děkuji za podporu! Moc to pro mně znamená! Neměla jsem teď moc času na blog, upřímně ani moc náladu, ale už bude zase vše lepší! Zítra, nejpozději v pondělí zase začnu odepisovat na Vaše komentáře a celkově komentovat Vaše blogy a psát články :))

S tou prací v České spořitelně se to nakonec vyřešilo, tak jak muselo a v pátek jsem dala výpověď.. Miláček to hned chtěl oslavit a tak jsme si dali "kajpiriňu" (fakt netuším, jak se to píše :D :D) a měli jsme prostě hezký večer a měli radost, že konečně můžeme být spolu! :))) Já vím, že někomu to může přijít divné, ale my bez sebe vážně nemůžeme žít a je to stále jako na začátku i po letech.. Více samozřejmě u mně, jelikož já mám bez něj újmu!!

Byli jsme také u přátel a i oni mne podpořili. Měla jsem strach z toho, že si někdo řekne, že si vymýšlím a nebo, že jsem rozmazlená a mám být ráda, že alespoň nějakou práci mám!! Ale nestalo se a kamarádka G. a její přítel K. vše vyslechli a chápali mé znechucení!! Druhý den odpoledne mně s sebou dokonce vzali autem do Boleslavi, a tak jsem se nemusela plahočit autobusem :-)
Moje rodina už mi chyběla a tak jsem je všechny objela! Také jsem navštívila svého doktora a on mne vůbec nepotěšil, napsal mi rentgen a rehabilitace kvůli zádům a také silné prášky proti bolesti! Říkal, že musím cvičit každý den a to i v těhotenství, jinak budu mít veliké problémy končící operací :( Mám z toho opravdu strach!!  A udělám vše, co bude v mých silách abych se tomu vyvarovala....jen nevím, jak se zaměstnáním!!
Slavila jsem také 1.roční narozeniny od miminka mého kamaráda. Byla to oslava, jak se patří a slivovice tekla proudem spolu s vínem! Grilovalo se dobré masíčko a sýry a když už jsem to okolo 2 ranní nezvládala a nenápadně se vytratila :D Další den mi bylo řečeno: Si včera na tom záchodě nějak zůstala, ne? :D ...Samozřejmě únava byla silnější a tak jsem další dvě hodiny oslavovaní prospala.

V neděli večer jsem se vrátila zpět do Prahy a přijela má kamarádka, co u nás pár dní zůstala a to hlavně kvůli přijímačkám na VŠ, které jí čekaly na Karlově univerzitě. Uspořádali jsme společně oslavu chytrosti, ale nikdo se natolik neopil, jelikož šlo o chytrost! :D
Konečně jsme si užili pár dní s přítelem bez ohledu na to, že by někdo někam musel a vše dělali spolu! Stejně to je pro mně to nejdůležitější, věřte mi! Včera mi povídal, kdy už bude mít miminko :-) Samozřejmě se nejdřív musím 100% uzdravit se zády a aspoň rok odpracovat a pak tradááá!! Každý ví, že už bych na to "vlítla" hned, ale chci, aby to bylo vše správně...

Dnes jdu na pohovor do firemní školy, uvidíme co se z toho vyklube. Zaujal je můj životopis :-) Ráda bych pracovala mezi dětmi a přemýšlím o vysoké škole pedagogické! Ale o tom zase příště :-)
Po pohovoru jedu do Boleslavi a mám sraz s kamarádkami, nejdříve P. a potom J. a V. :-) a zítra mne čekají zase lékaři a pak oslava narozenin sestřenky M. - koupila jsem ji formu na pečení s motýlkama, je úžasná! :-) A završením bude párty zakončující školní rok, kam se chystáme s mým nejmilejším :-)))

Celý víkend (po - ne) budeme s přítelem spolu, už se toho nemůžu dočkat! :-) Ozvu se Vám co nejdříve to půjde! Mám Vás ráda!

Mějte se krásně.
D.

Žádné komentáře:

Okomentovat