LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

středa, dubna 20, 2011

Mám radost :)

Ahoj slečny :))),

právě před chvíli jsem se vzbudila a zhrozila se, že nestihnu přednášku v 12:15, když jsem poté zjistila, že nám odpadla..velice se mi ulevilo. Nerada nechodím na přednášky, jelikož potom tomu méně rozumím a to přece není dobré pro žádnou z nás! Tato zpráva snad neznamená, že bych dnes byla bez učení, poněvadž zítra mám zkoušku z logiky, bude zase skvělý učící se den! Škoda jen, že v bytě nemáme balkón, to by se to učilo hned mnohem lépe :-)
Tento týden jsem měla zatím každý den radost. A proč? Psaly jste mi komentáře k mým článkům a to je úžasné, vůbec jsem nečekala, že by tak rychle někdo mé články objevil. Moc Vám děkuji! Hned jak tento článek dopíšu, vrhnu se na odepisování Vám na Vaše blogy a těm co jsou anonymní, odepíši pod článek, pod který napsali, jen aby bylo jasno :-)
Omlouvám se dále za mou kratší nepřítomnost, ale v pondělí jsme měli s přítelem VÝROČÍ 3 ROKY, takže jsme dopoledne tak nějak trošku slavili, a když on šel odpoledne pomáhat do druhé práce (vysvětlím), tak já musela na přednášku z psychologie, poté jsem se za ním na chvíli stavila v práci (dal mi tortillu, mňam!) a poté jsem se musela učit na úterní zkoušku z AJ (udělala jsem ji!!:-)) a nestihla již napsat.
Ohledně těch prací, můj přítel pracuje v jedné restauraci na plný úvazek jako PASADOR, tato práce je jeho nová, tudíž znamená, že tu starou (viz výše druhou) musel opustit nedávno, a tak tam chodí ještě pomáhat, jelikož ještě nenašli nového KUCHAŘE.
No poté tedy v úterý, po zkoušce, jsme s přítelem poobědvali čínské nudle čínskými hůlkami (už mi to jde líp:)) a šli do víru velkoměsta. Koupila jsem krásné Velikonoční pohledy pro své bližní a dnes se je pokusím napsat a dojít na poštu, odeslat je. Dále navštívili obchůdek Bellina, mají tam krásné oblečení a boty. Doporučuji pokud jste z Prahy! Zašli do Tesca pro nějaké věci na piknik :) a potom ještě do Almi Decór, naprosto úžasný obchod, pro nezbytné zbytečnosti :). Potom jsme směřovali do pekárny pro kočky, kde jsme dostali úžasné sušenky pro naši kočku Kočku (je to její jméno). Potom jsme se prošli do parku k Vltavě, kde jsme si udělali piknik.. je to tam nádherné a taky malé kachničky jsou nádherné :) a poté jsme poprvé navštívili obchod This and That... mazec! Prostě úžasný barevný obchod, přesně ten typ co mám ráda, kde najdete prakticky cokoliv od jídla, kosmetiku až po pelíšky pro kočky :-) A mají tam dobré Lambrusco! Pak navštívili dalších pár obchodů, které už ale nebyli v žádném případě tak skvělé, jako ty výše jmenované a poté se vrátili k Vltavě, kde jsme si dali Lambrusco a Marshmallow :-)
Moje jídelníčky nebyly zdaleka takové jaké by měly být, avšak můj miláček razí heslo: "Láska prochází hlavně žaludkem" a já mu to nezazlívám, vím, že takový je a to necelé kilo navíc mi za to stojí... Nadcházející dny se ho zase pokusím shodit.. za Vaši podpory, za kterou jsem Vám vděčná! :)
Užijte si dnešní den, a pokud máte balkón, tak Vám závidím.. Pa D.

Váha: 56,8 kg (+0,9)
% tuku v těle: 27, 9 (+0,9 -snad se mi dnes také podaří zdravou stravou snížit!)
% vody v těle: 49,5 (nízké, budu víc pít!!!)
% svalstva v těle: 35,6 (2 dny jsem necvičila a hned je to poznat..dnes se budu snažit!)

Můj dnešní jídelníček: (Bude to trošku posunuté kvůli pozdnímu vstávání, ale snídani si stejně dám.. kdyžtak k tomu napíši časy:))

Snídaně (12:45): Jogurt Yoplait Light Extra Vanilka
Svačina (15:15): Ledový salát + salátová zálivka (stejná jako minulý týden)
Oběd (17,30): 1 a půl banánu
Svačina (18:50): Francouzská polévka do hrnečku Vitana + rohlík
Večeře (20:30): Bramboro-rajčatová kaše s ledovým salátem + lžička sladké chilli omáčky

Prohřešky: Žvýkačka Airwaves fialová

Pití: 2l vody s citrónem, 0,75l čisté vody

Pohyb: úklid bytu, chůze (nákup), 50x sedy-lehy, pár cviku na bříško, tanec

Péče: Šampón na vlasy Syos, Maska na vlasy  Wonder (z kadeřnictví), Čistící gel Oriflame, Sprchový gel Fa Gelée Royale, Maska na obličej Oriflame, Peeling na nohy se zeleným čajem a mátou Avon FW, Vyživující pleťový peeling s medem a mandlovým olejem Avon Naturals, Krém Christian Lacroix Rouge, Garnier Mineral Deodorant (tuhý)

O půlnoci razíme na párty Bublanina meets Dubsteblog, tak snad tam tu večeři vytančím :) Bohužel tam nebudeme moci jít dřív, jelikož můj milý je v práci a ani tam být moc dlouho, zítra jde do práce zase a já píši zápočet a k tomu ještě budu mít 10minutovou přednášku o Kubiceho zprávě. Nesnáším mluvení do mikrofónu!!

Hezky si užijte dnešní večer a noc! :-)

5 komentářů:

  1. Ahoj dekuji za komentar :) Ten brazilsky keratin stoji ... no podle toho, kolik mas vlasu a jake kadernictvi sezenes. Vim, ze kamoska za to dala 145 dolaru, ja dam jen 80, i kdyz mi na zacatku rekli 120, ukecala jsem to :)
    Fotku pak urcite hodim :)

    P.S. Podle clanku vedes velice zajimavy zivot!

    OdpovědětVymazat
  2. Právě jsem zjistila, že jsi megamaličká, jak já <333 (157 cm) :))))))

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky, moc se mi líbí Tvůj blog :-). Máme podobnou výšku i váhu a úchylku na kosmetiku :-D. Nechceš spřátelit? :)

    OdpovědětVymazat
  4. helé, jak měříš ty tuky v těle a tak? máš na to ty sama něco specálního nebo to děláš ve fitku na tom přístroji nějakým nebo u doktora? :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já bych žvejkačku jako prohřešek nebrala-spíš naopak (tedy pokud se nejedná o nějaký ovocný, plný cukru, kterým chut' dlouho nevydrží). Já si žvejku (mentolovou) beru pokaždý, když dostanu na něco chut'. Je to mnohem menší zlo než bonbon nebo čokoláda :)

    OdpovědětVymazat