LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

čtvrtek, dubna 21, 2011

Poslední den výuky, pak už jen zkoušky!

Zdravím Vás slečny :)),

jak se Vám daří? Jaké máte plány na dnešní krásný slunečný den? Já za chvíli mířím do školy na poslední vyučování, kde budu přednášet o Kubiceho zprávě..a poté si napíši zápočet z již zmiňované logiky. Držte mi palce, ať to dopadne dobře :)
Jinak včerejší párty byla super, dobře jsem si zatančila :) Můj přítelem se dokonce velice sblížil s jedním z Djs, tak jsem na něj pyšná!! Od teď budeme chodit na všechny jeho akce, jelikož nás pozval :)
Nejdou mi komentovat Vaše články :(, tak to zkusím ještě večer..kdyby se to tam poté objevilo 2x, tak se nezlobte!

Mějte se sluníčkově! :)

Váha: 56kg
% tuku v těle: 27
% vody v těle: 50,1
% svalstva v těle: 36
Jupíííííííííííí :-)))))

Můj dnešní jídelníček:

Snídaně: Celozrnná kaiserka + větší plátek sýru eidam 30% + ledový salát
Svačina: Jogurt Dobrá cena vanilková
Oběd: 2 míchaná vajíčka s rajčatovou omáčkou, s kukuřicí a trochou pórku + ledový salát s trochou zálivky + rohlík
Svačina: nic
Večeře: nic (oběd byl pozdější a byla jsem přejedená)

Prohřešky: nic

Pití: 1,25l vody

Pohyb: 50x sedy-lehy, úklid bytu

Péče: Mléko Mango and Yoghurt Oriflame (můj oblíbený Ch. Lacroix mi již došel), Parfém Bali Bliss Avon (rozhodla jsem se sem psát i parfémy, třeba to někomu pomůže ve výběru:))

Dnes jsem si objednala pár věcí z Oriflame. Ano, když říkám pár, opravdu myslím 2, držela jsem se :-D Až se ke mně dostanou, tak Vám je představím :)))

Tak jsem zdárně přednesla před celou aulou své téma až jsem z toho trošku "zpotila" mikrofón! Taky máte vlhké ruce při stresových situacích? Zápočet jsem zvládla, mám tam jen 3 chyby, tak uvidíme, co dostanu za známku! Přemýšlela jsem, že od zítra bych uváděla u jídelníčku také kalorie, tak uvidíme, zda se mi to podaří a zda se sem zítra vůbec dostanu, jelikož mám pracovní pohovor, poté pracovní rozhovor a navíc má můj milý ještě volno, takže bude zase láskyplný den :-))) Už se na to moc těším! Samozřejmě jsem ještě neodeslala ty velikonoční pohledy, ale už je mám alespoň napsané, takže zítra je poslední šance!!!

Přeji Vám hezký večer, já musím pouklízet, abychom se zítra o nic nemuseli starat :-) Pa D. a zdraví Vás Kočka!


5 komentářů:

  1. Vidím, že se ti daří. Budu ti držet palce ať dobře napíšeš tu logiku :)
    Zatím necestuju nikam, možná v létě. A chtěla bych být jedna z nich. Kéžby se mi to povedlo

    OdpovědětVymazat
  2. Ok, taky si Tě přidávám :-).Jj, jsem z MB a studuju v Liberci, já to jméno nechci moc psát veřejně :-). Nechodila jsi tam ještě na střední? Nebo už jsi odstěhovaná delší dobu?
    Váha krásná :-) i jídlo se mi líbí :-).
    To s těma zpocenýma rukama mám taky, je to děs, hlavně vždycky u zkoušky je mám pak hrozně studené a je to fakt nepříjemný :-/. A je super, že sis tu párty užila, my na kolejích taky paříme pořád, prostě student's life :-P

    OdpovědětVymazat
  3. minulý rok jsme byli na dovolené, letos nebude teď jsou na řadě jiné priority barák barák barák...a pak děti a možná někdy ve vzdálené budoucnosti bude dovča,nějak to teď neřešíme, svět se nezboří, ale vidíme se večer. Zas být pořád jenom spolu taky není dobré. Předtím jsem měla 5 let chlapa co jezdil po světě a vracel se domů jak kdy velmi málo tak jse si docela zvykla. A sem i trochu samotář

    OdpovědětVymazat
  4. Hodne stesti :)

    Mas krasne jidelnicky jen bys mela pit vice vody ;)

    OdpovědětVymazat